פרקט עמיד במים

עמוד הבית פורומים פורום פרקטים פרקט עמיד במים

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • תגובות
  • #91431
    פרקט עמיד במים

    אני מחפשת פרקט עמיד למים למטבח, הפרקט צריך להיות תואם לסגנון המטבח, ראיתי באתר הזה מספר חברות של פרקטים אבל הייתי מעדיפה המלצה אישית

    #91432
    אני באופן אישי לא הכי ממליצה על פרקט במטבח

    מטבח זה מקום עם המון שימוש במים ושטיפה, לא משנה כמה הפרקט עמיד למים עדיין עדיף קרמיקה או שיש, אני אומרת את זה מניסיון, לי היה מטבח בסגנון קלאסי ולאחר מספר שנים החלטתי לעשות פרקט במטבח, לאחר שנה הפרקט כבר לא נראה אותו הדבר.

    אני מציינת שהפרקט שהזמנתי היה מתאים לאזורים רטובים ולא מה שמכנים היום פרקט עמיד למים.

    #91433
    אלונה

    אני יודעת בוודאות שיש המון פתרונות היום ויש גם דגמים שנועדו לחדרי ילדים בלבד, אני התקנתני פרקט דומה בחדר של הילדים שלי בדגם מיוחד של חברת פור קידס.

    תשלחי לי אימייל ואמליץ לך על מישהו במחיר מדהים
    [email protected]

    #91434
    פרקט עמיד במים

    שלום רב
    הפרקט היחיד שלא מתאים למטבח הוא הפרקט למינציה הפשוט והקלאסי. 
    פרקט למינציה דור 2 מתאים למטבח בלי שום בעיה , פרקט למינציה מהסדרות של 50 אחוז נגד מים מתאים , וכמובן הכי טוב והכי יפה זה כמובן פרקט עץ תוצרת סטילה stile איטליה סופר עמיד וסופר איכותי במיוחד אם נתקין אותו בהדבקה ישירה לרצפה.

         אז לסיכום פרקט יכול להתאים לכל חלקי הבית רק צריך לדעת להרכיב אותו נכון והכי חשוב לבחור ולהתאים את הפרקט הנכון למקום הנכון.

    #91435
    זה טוב גם למשרדים ?

    שמי ארז ואני מנהל חנות לריהוט משרדי בחיפה, אנחנו נכנסים לשיפוצים בחודש אוגוסט והייתי שמח לקבל המלצות אישיות על חנויות באזור שלי.

    בתודה,
    ארז

    #91436
    לגבי פרקט במטבח זה מאוד תלוי

    אני בטעות התקנתי פרקט שלא מתאים למטבחים וזה היה פשוט אסון ולאחר שהתייעצתי עם מומחים הם המליצו על פרקט מיוחד למטבחים, ראיתי כאן כל מיני דוגמאות של אנשים ואני מכבדת את זה מאוד.  אבל ממליצה לך בחום להתייעץ עם מומחים.

    #91437
    לא כל פרקט עמיד במים

    אל תתבלבלו לא כל פרקט עמיד במים, נכון שהיום יש אחוז מאוד גבוה של פרקטים עמידים במים והם גם עושים את העבודה מצוין ונשמרים לטווח ארוך. בדרך כלל הפרקט הגרמני הוא הטוב והאיכותי ביותר.

    #91438
מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.